Aktuali informacija DUK
Atsijungti
Meniu
DEMO_Prospektas pr.* 1-2, Vilnius
Keisti / pridėti butą
Mano duomenys
Naujienos
Naujienos
Archyvas
DEMO_Prospektas pr.* 1-2, Vilnius
Keisti / pridėti butą
Mano duomenys
Naujienos
Naujienos
Archyvas
Aktuali informacija DUK
Atsijungti

Dažniausiai užduodami klausimai

eBŪSTAS savitarna
Sąskaitos
Sąskaitų apmokėjimas
Balsavimas
Darbai ir paslaugos
Kaip tapti Mano BŪSTAS klientu?
Gyventojų iniciatyvos
Kontaktai
eBŪSTAS savitarna
Išskleisti | Suskleisti

„eBŪSTAS“ savitarna yra visiems „Mano BŪSTAS“ klientams skirta savitarnos svetainė. Taip pat rekomenduojame naudoti mobiliąją programėlę „eBŪSTAS“ telefone.

Savitarnos svetainėje:

  • apmokėkite sąskaitas, peržiūrėkite sąskaitų archyvą;
  • registruokite gedimus;
  • matykite kada vykdomi darbai;
  • sekite naujienas;
  • bendraukite, balsuokite, dalyvaukite sprendimuose;
  • naudokitės kitomis naudingomis paslaugomis, statistika.

 

Registracija savitarnoje bei naudojimasis ja yra NEMOKAMAS. Tikimės, kad „eBŪSTAS“ savitarnoje atrasite daugiau Jums reikalingos ir svarbios informacijos!

Jeigu prisijungus prie paskyros matote ne savo duomenis skambinkite į Klientų centrą tel. 8 700 55 966.

Pasinaudokite priminimo funkcija „Pamiršote slaptažodį” tituliniame puslapyje bei įveskite savo el. pašto adresą. Nurodytu el. paštu gausite prisijungimo nuorodą. Toliau sekite laiške nurodytą instrukciją.



Atnaujinant slaptažodį rašoma „Slaptažodžio atnaujinimo nuoroda neegzistuoja”

1. Ištrinkite visus gautus laiškus su slaptažodžio priminimu.

2. Atsisiųskite naują laišką su slaptažodžio priminimu.

Jeigu vis tiek nepavyksta prisijungti, susisiekite su Klientų centru tel. 8 700 55 966, el. paštu info@manobustas.lt arba kreipkitės į konsultantą dešiniame kampe esančioje klientų centro užklausos formoje (live chat).

Savo kontaktinius duomenis galite atnaujinti prisijungę prie savo paskyros. Spustelkite piktogramą „Mano duomenys“, įrašykite savo naujus duomenis ir paspauskite mygtuką „Išsaugoti pakeitimus“.

Dalyvavimas apklausoje

  • Pasirinkite Jus tenkinantį apklausos atsakymą;
  • Paspauskite mygtuką „Balsuoti“;

Dalyvavimas balsavime

  • Pasirinkite Jus tenkinantį apklausos atsakymą;
  • Paspauskite mygtuką „Balsuoti ir pasirašyti“;
  • Užpildykite duomenų patvirtinimo anketą;
  • Užpildytoje duomenų patvirtinimo anketoje paspauskite mygtuką „Pasirašyti“;
  • Atsidariusiame naujame lange pasirinkite dokumento pasirašymo būdą
  • Paspauskite mygtuką „Pasirašyti“;
  • Patvirtinkite savo pasirašymą naudodami mobiliuju parašu arba Smart ID programėle
    Dėmesio. Norint atlikti balsavimo pasirašymą per Smart ID progamėlę, Jūsų turima Smart ID paskyra turi būti Smart ID kvalifikuotas elektroninis parašas (paskyra susikurta naudojant mobilųjų parašą arba asmens tapatybės kortelę). Daugiau informacijos https://www.smart-id.com/lt/pagalba/duk/

Jeigu negalite prisijungti prie ebustas.lt (jungiatės su mokėtoju kodu)

1. Jeigu neatsimenate savo prisijungimo vardo ir slaptažodžio, o prieš tai naršyklė saugojo Jūsų duomenis (arba užtekdavo paspausti mygtuką „prisijungti“), juos galite rasti savo naršyklėje. Jūs galite prieiti prie naujausios informacijos apie tai, kaip surasti išsaugotą informaciją naršyklėse pačių paslaugų teikėjų svetainėse, pavyzdžiui, „Chrome“, „Firefox“, „Internet Explorer“.

2. Jeigu atsimenate Mokėtojo kodą, bet neatsimenate slaptažodžio, siūlome atnaujinti slaptažodį. Spauskite mygtuką „Pamiršote slaptažodį“ ir nauja prisijungimo nuoroda bus atsiųstą į Jūsų nurodytą elektroninį paštą. Toliau sekite laiške nurodytą instrukciją.

Jeigu negalite prisijungti prie ebustas.lt (jungiatės su el. paštu ir turite kelis mokėtojo kodus):

1. Jeigu atsimenate savo el. paštą, bet neatsimenate slaptažodžio, siūlome atnaujinti savo slaptažodį. Spauskite mygtuką „Pamiršau slaptažodį“ ir nauja prisijungimo nuoroda bus atsiųsta į savitarnoje nurodytą Jūsų elektroninį paštą. Toliau sekite laiške nurodytą instrukciją.

2. Jeigu prisimenate el. paštą ir slaptažodį bei galite prisijungti bent prie vieno iš savo objektų savitarnos, siūlome toje pačioje paskyroje (negalioja „eBŪSTAS“ mobiliosios programėlės vartotojams) pridėti ir kitus savo objektus, kad užtektų prisiminti tik vieną prisijungimo vardą ir slaptažodį. Pridėti papildomą objektą galite spustelėję namo piktogramą savitarnos puslapio lange ir suvedę reikalingus duomenis.

3. Prisijungimui naudokite ne el. paštą, o mokėtojo kodą (jį rasite popierinėje sąskaitoje).

Jungiantis pirmą kartą nurodykite Mokėtojo kodą bei pirminį slaptažodį, kurie yra nurodyti Jūsų popierinėje sąskaitoje. Prisijungus pirmą kartą, rekomenduojame slaptažodį pasikeisti. Po jo pakeitimo, slaptažodis sąskaitose nebebus atvaizduojamas. 

 

Sąskaitos
Išskleisti | Suskleisti

Už kiekvieną mėnesį suteiktas paslaugas priskaityta mokesčio suma yra nurodoma eilutėje „Suma su PVM“. Ši suma sudaroma iš visų aukščiau esančių eilučių rodiklių sumos, t.y. PVM neapmokestinama suma + 21% PVM apmokestinama suma + 21% PVM = Suma su PVM.

Jeigu skolos nėra (eilutėje Skola lygi 0), tuomet mokama suma (Mokėti iš viso) sutampa su per mėnesį priskaityta suma (Suma su PVM).

Jeigu yra skola/permoka (eilutėje Skola/Permoka nelygu 0), tuomet prie Suma su PVM pridedama Skolos/Permokos suma ir gaunama bendra mokama suma Mokėti iš viso. (Suma su PVM + Skola/Permoka = Mokėti iš viso).

PVM neapmokestinamos kaupiamosios lėšos. Taip pat, jeigu yra atliktų darbų, kurių mokėjimas skirstomas dalimis (išsimokėtinai), tuomet darbų suma sąskaitos eilutėje jau yra pateikiama su įskaityta PVM dalimi.  Papildomai PVM dalis sąskaitoje nėra išskiriama, todėl šių darbų suma taip pat yra įtraukiama į eilutę PVM neapmokestinama.

Tai yra visų priskaitytų paslaugų suma be PVM. Nuo šios sumos yra apskaičiuojamas 21% PVM mokestis.

Valstybės nustatytas mokesčių tarifas. Šio mokesčio dalis apskaičiuojama nuo sumos esančios eilutėje „21% PVM apmokestinama suma“.

Sąskaitą galite gauti šiais būdais:

  • eBŪSTAS“ klientų erdvėje ir mobilioje programėlėje sąskaita pateikiama iki 15-tos mėnesio dienos. Klientų erdvėje ir mob. programėlėje galite rasti mokėjimų ir sąskaitų istoriją, mokėjimo nuorodas į visų pagrindinių Lietuvoje veikiančių bankų elektroninės bankininkystės sistemas. 
  • Paštu. Sąskaita siunčiama paštu Jus pasieks vėliau nei savitarnoje ir mobilioje programėlėje.

Patikrinkite, ar tikrai buvote atlikę ankstesnės sąskaitos apmokėjimą. Jeigu matote, kad mokėjimas buvo atliktas, bet nėra įskaitytas, informuokite apie tai el. paštu info@manobustas.lt, laiške pridėję čekio ar pavedimo kopiją. Tokiu būdu greičiau ir tiksliau galėsime identifikuoti priežastis, dėl ko Jūsų atliktas sąskaitos apmokėjimas nebuvo įskaitytas. Radę mokėjimą jį užskaitysime sekančio mėnesio sąskaitoje.

El. paštu info@manobustas.lt pateikite VĮ Registrų Centro išrašą apie perregistruotą nuosavybę. Esant papildomiems susitarimams dėl mokesčių mokėjimo nei nurodyta VĮ Registrų Centras išraše, pateikite notarinę pirkimo–pardavimo sutartį.

Paslaugų sąrašas. Sąskaitos išklotinės dalyje „Paslauga“ yra nurodomos  visos suteiktos paslaugos per mėnesį.

Matavimo vienetaiSąskaitos išklotinės dalyje „Mat. Vnt.“ yra nurodomi suteiktų paslaugų per mėnesį matavimo vienetai.

Kiekis. Sąskaitos išklotinės dalyje „Kiekis“ yra nurodomas kiekis atitinkamo mato vieneto, pagal kurį skirstomos ir apskaičiuojamos paslaugos konkrečiam objektui.

Įkainis, be PVM (įkainis nurodytam vienam mato vienetui). Sąskaitos išklotinės dalyje „Įkainis, € be PVM“ yra nurodomas įkainis vienam paslaugos matavimo vienetui.

Suma iš viso, € be PVM. Sąskaitos išklotinės dalyje „Suma iš viso, € be PVM“ yra nurodoma kiekvienos suteiktos paslaugos suma.   Ji gaunama taip: įkainis, be PVM * kiekis = suma iš viso, € be PVM.

Atsisakyti popierinės sąskaitos galima prisijungus prie „eBŪSTAS“ (prisijungimo duomenis galima rasti popierinės sąskaitos apatinėje dalyje) ir skiltyje „Mano duomenys“ pažymėti „Sutinku atsisakyti popierinių sąskaitų. Informaciniai pranešimai apie sąskaitas bus siunčiami el. paštu“.

Norint atsisakyti popierinės sąskaitos klientų erdvėje www.ebustas.lt: prisijunkite prie savo paskyros -> spauskite piktogramą „Mano duomenys“ -> Pažymėkite varnelę „Sutinku atsisakyti popierinių sąskaitų“ -> Paspauskite mygtuką „Išsaugoti pakeitimus“.

Norint atsisakyti popierinės sąskaitos mob. programėlėje „eBŪSTAS“: prisijunkite prie savo paskyros -> spauskite piktogramą „Daugiau“ -> pasirinkite skiltį „Mano duomenys“ -> Pažymėkite varnelę „Sutinku atsisakyti popierinių sąskaitų“ -> Paspauskite mygtuką „Išsaugoti pakeitimus“.

Kai sąskaita pristatoma paštu – sąskaitų pristatymą ir išnešiojimą klientams į pašto dėžutes atlieka kurjeriai. Pašto dėžutėje neradus paštu pristatomos sąskaitos kreipkitės klientų centro telefonu 8 700 55966. Sąskaitą Jums galima atsiųsti pakartotinai (tačiau tai gali užtrukti dar keletą dienų).

Kai sąskaita pristatoma el. paštu – elektroniniu paštu sąskaitų dokumentai nėra siunčiami. Į savo elektroninio pašto dėžutę gaunate nuorodą, kurią spustelėjus, būsite nukreipti į klientų erdvę „eBŪSTAS“ . Joje galite peržiūrėti suformuotą sąskaitą. Jeigu nematote sąskaitos klientų erdvėje ir/arba mob. programėlėje „eBŪSTAS“ – galbūt Jūs esate mūsų naujas klientas? Luktelkite, sąskaita Jums dar nėra suformuota.

Norėdami gauti pažymą parašykite el. paštu info@manobustas.lt prisegdami asmens dokumentą arba įgaliojimą atstovauti patalpos savininką. Taip pat galite paskambinti Klientų centro telefonu ir nurodyti notaro, kuris tvirtins pirkimo–pardavimo sutartį, vardą pavardę. 

Sąskaitos viršuje:

Dešiniajame kampe rodomi Jūsų namą administruojančios įmonės rekvizitai bei klientų centro, veikiančio visą parą, telefono numeris.

 

Kairiajame kampe, po įmonių grupės logotipu – sąskaitos gavėjo adresas.

 

Laikotarpio, už kurį išrašyta sąskaita, pabaigos data. T.y. sąskaitoje įvardintos paslaugos bei jų kainos yra nurodytos už laikotarpį iki šios nurodytos datos.

 

Mokėtojo kodas - unikalus kliento Mokėtojo kodas, kuris yra labai svarbus ir turi didelę reikšmę įskaitant mokėjimus, formuojant sąskaitas, identifikuojant klientą jo kreipimosi metu. Todėl labai svarbu, atliekant mokėjimus, nesumaišyti ir tam skirtuose laukuose nurodyti būtent šį Mokėtojo kodą.

 

Sąskaitos apačioje:

Sąskaitos apmokėjimo terminas – visą sumą, nurodytą eilutėje „Mokėti iš viso“, turite apmokėti iki šioje eilutėje nurodytos datos.

 

Brūkšninis kodas – unikalus kodas, kuris skirtas atsiskaitantiems už paslaugas per įmokų surinkimo įstaigas, naudojančias brūkšninio kodo nuskaitymą, pvz. Perlo paslaugų terminalai.

 

Bendrojo naudojimo patalpų elektra – šioje dalyje atvaizduojama per mėnesį priskaityta suma už bendrojo naudojimo patalpų elektrą. Įmokų, už bendrosioms reikmėms sunaudotą elektros energiją, namo administratorius nesurenka, todėl, kaip ir nurodyta šalia esančioje pastaboje, mokėjimai turi būti atliekami tiesiogiai elektros tiekėjui. Visą mokėtiną sumą/skolą už bendrųjų patalpų elektrą galite sužinoti tiesiogiai kreipdamiesi į elektros tiekėją.

 

Prisijungimo prie „eBŪSTAS“ mobiliosios aplikacijos bei savitarnos portalo informacija. Nurodomas Mokėtojo kodas (prisijungimo vardas) bei pirminis slaptažodis prisijungimui. Prisijungus pirmą kartą, rekomenduojame slaptažodį pasikeisti. Po pakeitimo, jis sąskaitose daugiau nebebus atvaizduojamas.

 

Žemiau yra pateikiama visa aktuali būsto administratoriaus skelbiama informacija apie atliktus darbus name/laiptinėje, bendra ir kita aktuali informacija.

 

Sąskaitų apmokėjimas
Išskleisti | Suskleisti

Patikrinkite, ar atlikdami mokėjimą nurodėte mokėtojo kodą, ar jį nurodėte teisingą?

Mokėtojo kodą turite nurodyti tokį, koks nurodytas sąskaitoje. Jeigu nesate užtikrinti dėl mokėtojo kodo tikrumo, papildomai mokėjimo paskirtyje galite nurodyti apmokamos sąskaitos numerį ir patalpų, už kurias mokama, adresą.

Savalaikis ir teisingas mokėjimų įskaitymas galimas tik tuomet, jei mokėjimas yra atliekamas savitarnoje pasirenkant funkciją „Apmokėti“. Jeigu el. bankininkystėje kopijuojate ankstesnio mėnesio pavedimą ir jo pagrindu atliekate naują mokėjimą – toks mokėjimas gali pasiklysti ir būti neįskaitytas.

Ne. Į šias sąskaitas galimi mokėjimai atliekami tik per savitarną ar eBūsto mobiliąją aplikaciją. Priešingu atveju, mokėjimai gali pasiklysti ir būti neužskaityti.

Kad būtų galimybė tiksliai identifikuoti Jūsų mokėjimą pagal mokėjimo dokumente esančius duomenis (mokėjimo data, mokėtojas/lėšų siuntėjas, mokėjimo gavėjas, mokėjimo aprašymas, suma ir pan.), mokėjimo pavedimo kopija yra būtina.

Galimos kelios priežastys:

  • sąskaitos suma galėjo viršyti Jūsų pasirinktą automatinio lėšų nuskaitymo limitą;
  • sąskaitoje nebuvo pakankamo lėšų likučio;
  • sutartyje nurodytas klaidingas Mokėtojo kodas;
  • patikrinkite ar e.sąskaitų sutartis sudaryta pasirenkant Jūsų namą administruojančią bendrovę.

„Mano BŪSTAS“ sąskaitas galite apmokėti vienu iš žemiau pateiktų būdų:

  • Klientų erdvėje arba mobilioje programėlėje „eBŪSTAS“ (greičiausiais ir patogiausias būdas, Jūsų mokėjimą gausime nedelsiant);
  • banko pavedimu;
  • e-sąskaita;
  • įmokų surinkimo vietose.

„eBŪSTAS“ klientų erdvė ir mobili aplikacija

Jei  turite galimybę sąskaitas peržiūrėti per „eBŪSTAS“, tai ir mokėjimą galite čia pat atlikti paspaudus mygtuką „Apmokėti“. Jums nereikės papildomai prisijungti prie banko ir naudoti praėjusio mėnesio ruošinį. Tai visiškai greita ir saugu. Be to, apmokėjimas tikrai bus užskaitytas, nei priešingai kuomet mokėjimą vykdysite per banką, Jūs galite suklysti, užpildyti ne pilną informaciją ir galimai jis gali likti neužskaitytas. Taupykite savo brangų laiką paspausdami tik vieną mygtuką „Apmokėti“.

Paspaudę mygtuką „Apmokėti“, pasirinkite apmokėjimo būdą. Pasirinkę banką, būsite nukreipti į savo banko savitarną. Pasirinkę apmokėjimą debetine ir kreditine kortele, įrašykite kortelės duomenis.

Banko pavedimas

Įprastas ir greitas mokėjimo būdas, kurį galite rinktis. Pasirinkus šį būdą labai svarbu nurodyti šią informaciją, kuri pateikta „Mano BŪSTAS“ sąskaitoje:

  • Mokėtojo kodą – jį rasite savo sąskaitoje. Mokėtojo kodą būtina įrašyti pavedimo lauke „Kliento kodas“ arba „Mokėtojo kodas“;

  • Mokėtiną sumą;
  • Gavėjo sąskaitos numerį – jis yra nurodytas sąskaitos dešiniajame viršutiniame kampe pateiktuose rekvizituose.

E-sąskaita

E-sąskaitą užsisakyti galite „Swedbank“ ir „SEB“ banko padaliniuose arba per elektroninę bankininkystę. Šiuo būdu „Mano BŪSTAS“ sąskaitas matysite kiekvieną mėnesį savo el. bankininkystės sistemoje. Svarbu. Siekiant sėkmingai apmokėti sąskaitą privaloma užtikrinti pakankamą pinigų likutį sąskaitoje.

Įmokų surinkimo vietos

Su savimi turėdami mokėjimo kvitą atsiskaityti už suteiktas paslaugas taip pat galite:

  • „Perlo“ terminaluose ir per mobiliąją programėlę "Perlas Go";
  • „Lietuvos Pašto“ skyriuose;
  • „Maxima“ parduotuvių kasose;
  • Užsisakant „Viena sąskaita“ paslaugą.

Rekomenduojame visada mokėti prisijungus prie savo „eBŪSTAS“ paskyros.

SvarbuNerekomenduojame mokėti vietiniu pavedimu į savitarnos apmokėjimo ruošinyje nurodytas sąskaitas ar kopijuoti praeito mėnesio mokėjimo, kuris buvo atliktas naudojantis „eBŪSTAS“ paskyra. Tokie mokėjimai gali būti neįskaityti.

Jeigu mokate vietiniu banko pavedimu nepamirškite nurodyti mokėtojo kodo tam skirtame laukelyje. Mokėtojo kodą būtina įrašyti pavedimo lauke „Kliento kodas“ arba „Mokėtojo kodas“. Mokėtojo kodą rasite sąskaitoje.

Nekopijuokite anksčiau per „eBŪSTAS“ paskyrą atlikto mokėjimo. Formuokite mokėjimą prisijungę prie savo paskyros arba vietinį pavedimą į gautoje sąskaitoje už paslaugas nurodytą banko sąskaitą.

Už kiekvieną Jums priklausantį objektą, kuriems suteikti skirtingi mokėtojo kodai, formuokite atskirus pavedimus.

Mokėjimą atlikite bent viena darbo diena anksčiau negu baigiasi sąskaitos apmokėjimo terminas. Mokėjimai yra įskaitomi tuomet, kai pinigai yra gaunami į mūsų įmonės atsiskaitomąją sąskaitą. Jeigu Jūsų mokėjimas buvo atliktas iš kito banko – tuomet galimas įskaitymo vėlavimas dėl tarpbankinio duomenų perdavimo.

Nerekomenduojame tokio mokėjimo būdo, nes mokėjimai gali pasiklysti ir būti neužskaityti. Visada rekomenduojame gautas sąskaitas apmokėti tik svetainėje www.ebustas.lt arba mobiliąja programėle „eBŪSTAS“. 

Jeigu norite atlikti vietinį pavedimą per savo el. bankininkystę – gavėjo atsiskaitomoji sąskaita turėtų būti nurodoma ta, kurią matote sąskaitos už suteiktas paslaugas viršutiniame dešiniame kampe nurodytuose rekvizituose.

Visą sumą, nurodytą eilutėje „Mokėti iš viso“, turite apmokėti iki „Sąskaitą apmokėti iki“ nurodytos datos.

Mokėtojo kodas – unikalus kliento kodas, kuris yra labai svarbus įskaitant mokėjimus, formuojant sąskaitas, identifikuojant klientą jo kreipimosi metu.

Mokėtina suma klientų erdvėje „eBŪSTAS“ gali būti rodoma tol, kol Jūsų apmokėjimo duomenys mūsų nepasieks ir nebus įkelti į sistemą. Mokėjimo informacija atnaujinama priklausomai nuo to, kokiu būdu atlikote mokėjimą.

Jeigu mokėjimą atlikote naudojantis „eBŪSTAS“ mobiliąja programėle ar svetainėje www.ebustas.lt – mokėjimo gavimas ir įskaitymas atliekamas per valandą, duomenų atnaujinimas klientų erdvėje – per dieną.  Norėdami laiku ir teisingai atlikti mokėjimą, www.ebustas.lt arba mobiliojoje programėlėje „eBŪSTAS“, pasirinkite funkciją „Apmokėti“.

Jeigu mokėjimą atlikote ne www.ebustas.lt ar mobiliąja programėle „eBŪSTAS“ – mokėjimo duomenys mus pasiekia ne taip greitai. Į įmonės atsiskaitomąją sąskaitą gautų pavienių mokėjimo pavedimų duomenys, tarp jų ir e. sąskaitų nuskaitymai, atnaujinami kartą per savaitę. Mokėjimų, gautų per įmokų surinkimo įstaigas, duomenys atnaujinami dažniau – nuo 2 iki 5 kartų per savaitę. Jeigu el. bankininkystėje kopijuojate ankstesnio mėnesio pavedimą ir jo pagrindu atliekate naują mokėjimą – toks mokėjimas gali pasiklysti ir būti neįskaitytas.

Taip, galite, jeigu visiems objektams yra priskirtas tas pats Mokėtojo kodas arba gaunate vieną sąskaitą už visus šiuos objektus. Jeigu kiekvienas Jums priklausantis objektas turi priskirtą skirtingą mokėtojo kodą arba yra teikiama daugiau nei viena sąskaita už suteiktas paslaugas, turi būti atliekami atskiri mokėjimai už kiekvieną sąskaitą.

Būtinai patikrinkite, ar mokėjime buvo nurodytas teisingas mokėtojo kodas. Jeigu mokėjime nebuvo nurodytos tikslios informacijos, tuomet mokėjimas gali pasiklysti ir likti neužskaitytas arba gali būti užskaitytas kito kliento vardu.

Kiekvienam naujam klientui yra suteikiamas unikalus Mokėtojo kodas. Jeigu atlikote mokėjimą nurodydami buvusio kliento duomenis – mokėjimas bus automatiškai įskaitytas pagal pateiktą informaciją

Įmoką galite susigrąžinti pateikę mokėjimą įrodantį dokumentą (kvitą, pavedimo kopiją) bei prašymą su nurodyta atsiskaitomąja banko sąskaita į kurią būtų galima atlikti grąžinimą. Prašymą galite pateikti el. paštu info@manobustas.lt

Mokėjimai yra įskaitomi tuomet, kai pinigai yra gaunami į mūsų įmonės atsiskaitomąją sąskaitą. Jeigu Jūsų mokėjimas buvo atliktas iš kito banko – tuomet galimas įskaitymo vėlavimas dėl tarpbankinio duomenų perdavimo. Tokiu atveju, siūlome mokėjimą atlikti bent diena anksčiau arba paskutinės mokėjimo dienos pirmoje pusėje. Ar atliktas mokėjimas buvo įskaitytas, galėsite matyti kito mėnesio sąskaitoje.

Galimos kelios priežastys:

  • nepakankamas lėšų likutis sąskaitoje;
  • pasibaigęs e.sąskaitų sutarties galiojimo laikas;
  • sąskaitos suma galėjo viršyti Jūsų pasirinktą automatinio lėšų nuskaitymo limitą.
Balsavimas
Išskleisti | Suskleisti

Balsavimą organizuoja namo administratorius.

Parengtas biuletenis patalpų savininkui įteikiamas savitarnos svetainėje www.ebustas.lt arba mobiliojoje programėlėje „eBŪSTAS“.

Namo administratorius tam tikriems klausimams gali organizuoti apklausą. Apklausos tikslas susipažinti su savininkų nuomone iškeltais klausimais. Apklausa nesukelia jokių papildomų pasekmių, nes ja yra išreiškiama tik savininkų nuomonė, o visi sprendimai yra priimami balsavimo metu.

Pakartotinis balsavimas laikomas įvykusiu, kai balsuoja ne mažiau kaip 1/4 visų patalpų savininkų. Kai pakartotinai balsuojama dėl sprendimų, kuriems priimti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso, reikalinga patalpų savininkų balsų dauguma, pakartotinis balsavimas laikomas įvykusiu, kai iki balsavimo pabaigos balsuoja daugiau kaip 1/2 patalpų savininkų.

Įvykusio pakartotinio balsavimo atveju laikoma, kad sprendimas pritarti svarstomam klausimui ar nepritarti priimtas balsuojančių vienodai patalpų savininkų balsų dauguma, bet ne mažiau kaip 1/4 visų patalpų savininkų. Įvykusio pakartotinio balsavimo dėl sprendimų, kuriems priimti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatyta tvarka reikalinga patalpų savininkų balsų dauguma, laikoma, kad sprendimas pritarti svarstomam klausimui ar nepritarti priimtas, jei vienodą nuomonę išreiškė daugiau kaip 1/2 patalpų savininkų.

Jei pageidaujate, jog Jūsų name būtų suorganizuotas balsavimas, kreipkitės į namo administratorių.

Namo administratorius apie rengiamą balsavimą visuomet skelbia klientų erdvėje "eBŪSTAS" ir patalpos savininko nurodytu el. pašto adresu, ar kitu su patalpos savininku sutartu būdu. 

Kai viena patalpa priklauso keliems savininkams (bendraturčiams), savininkų sutarimu balsuoja vienas patalpos savininkas.

Dalyvavimas apklausoje

  • Pasirinkite Jus tenkinantį apklausos atsakymą;
  • Paspauskite mygtuką „Balsuoti“;

Dalyvavimas balsavime

  • Pasirinkite Jus tenkinantį apklausos atsakymą;
  • Paspauskite mygtuką „Balsuoti ir pasirašyti“;
  • Užpildykite duomenų patvirtinimo anketą;
  • Užpildytoje duomenų patvirtinimo anketoje paspauskite mygtuką „Pasirašyti“;
  • Atsidariusiame naujame lange pasirinkite dokumento pasirašymo būdą
  • Paspauskite mygtuką „Pasirašyti“;
  • Patvirtinkite savo pasirašymą naudodami mobiliuju parašu arba Smart ID programėle
    Dėmesio. Norint atlikti balsavimo pasirašymą per Smart ID progamėlę, Jūsų turima Smart ID paskyra turi būti Smart ID kvalifikuotas elektroninis parašas (paskyra susikurta naudojant mobilųjų parašą arba asmens tapatybės kortelę). Daugiau informacijos https://www.smart-id.com/lt/pagalba/duk/

Balsavimo rezultatus skaičiuoja namo administratoriaus sprendimu ne mažiau kaip iš 3 asmenų sudaryta komisija.

Balsavimo rezultatus ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo balsavimo pabaigos dienos namo administratoriaus sudaryta komisija įformina komisijos protokole (toliau – protokolas). Protokolo kopija ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo protokolo surašymo dienos visuomet skelbiama klientų erdvėje "eBŪSTAS".

Laikoma, kad sprendimas priimtas, jei daugiau kaip 1/2 patalpų savininkų išreiškė vienodą nuomonę, pagal kurią galima suprasti, ar svarstomam klausimui pritarta, ar ne.

Balsavimui neįvykus, pakartotinis balsavimas tuo pačiu klausimu gali būti organizuojamas vieną kartą, ne anksčiau kaip po 2 savaičių ir ne vėliau kaip po 2 mėnesių nuo neįvykusio balsavimo protokolo paskelbimo dienos.

Darbai ir paslaugos
Išskleisti | Suskleisti

Turite sužinokite savo būsto leistinąją naudoti galią. Tai padaryti galite paskambinę telefonu 1852, galia taip pat nurodyta Jūsų elektros pirkimo-pardavimo sutartyje ir nuosavybės ribų akte.

Taip pat turite išsiaiškinkite, kiek papildomos galios Jums reikės. Jeigu nežinote, kiek papildomai galios Jums reikės, pasinaudokite rekomenduojamos galios skaičiuokle. Klientams, kuriems yra įrengtas vienfazis įvadas, planuojantiems galią didinti daugiau nei 10 kW, trifazį įvadą rengia ESO. Pasirūpinti tinkamu elektros vidaus tinklo įrengimu turi pats klientas.

Paruošti dokumentus ir pateikite paraišką. Surinkus dokumentus pateikite ESO savitarnos svetainėje.

Reikalingi dokumentai pateikiant paraišką:

VĮ „Registrų centras“ užregistruoto Žemės sklypo planas su sklypo ribomis ir su pageidaujama elektros energijos apskaitos prietaiso įrengimo vieta*;

VĮ „Registrų centras“ pažymėjimas apie nuosavybę;

Pastato ir žemės sklypo bendrasavininkų sutikimai (esant dalinei nuosavybei);

Atstovavimo dokumentas (jeigu paraišką teikia ne savininkas);

*Jeigu apskaitos prietaiso vieta nekeičiama, sklypo plano pateikti nereikia.

Patvirtinus paraišką pasirašykite sutartį ir sumokėkite įmoką ESO savitarnos svetainėje arba išsiuntę kopijas paštu sutartyje nurodytu adresu.

Kreiptis į namo administratorių el. paštu info@manobustas.lt, klientų centro telefonu 8 700 55966 arba užregistruoti įvykį mobilioje programėlėje „eBŪSTAS“.

Užsisakyti papildomas būsto priežiūros paslaugas galite:

  1. Klientų erdvėje "eBŪSTAS"
  2. Klientų centro numeriu  8 700 55966.

Kreiptis į namo administratorių,  Klientų centro el. paštu info@manobustas.lt arba telefonu 870055966, kuris galės padėti ir suorganizuoti stambiagabaričių atliekų išvežimą.

Jei pagal namo administravimo sutartį teritorija yra tvarkoma būsto administratoriaus informuokite „Mano BŪSTAS“ Klientų centro el. paštu info@manobustas.lt arba telefonu 870055966. Jei nugaišęs gyvūnas yra ne namo teritorijoje galite kreiptis į miesto savivaldybės administraciją.

Pirmiausia turėtumėte nedelsiant informuoti būsto administratorių ir avarinę tarnybą dėl įvykusios avarijos. Tai galite padaryti skambindami bendru Klientų centro ir avarinės tarnybos telefonu 870055966. Skambučio metu būtinai informuokite, kad būstas yra apdraustas. Nustačius avarijos priežastį informacija bus pateikta jums ir jūsų draudimo bendrovei. 

Prašome Jūsų atsiųsti susirinkimo, kuriame yra išrinktas naujas pirmininkas, protokolą, prašymą dėl NPD taikymo, darbo sutartį, prašymą dėl priėmimo į darbą.

Taip pat prašome Jūsų pateikti prašymą į kurią sąskaitą reikės pervesti iš gyventojų už pirmininko atlygį surenkamas lėšas.

Prašome Jūsų atsiųsti susirinkimo, kuriame yra išrinktas naujas pirmininkas, protokolą, prašymą dėl NPD taikymo, darbo sutartį, prašymą dėl priėmimo į darbą.

Taip pat prašome Jūsų pateikti prašymą į kurią sąskaitą reikės pervesti iš gyventojų už pirmininko atlygį surenkamas lėšas.

Namo administratorius šios informacijos neturi. Tokiu atveju reikėtų kreipti į namo statytoją.

Kreipiantis dėl duomenų suvedimo, kad būtų galima patekti į teritoriją ar automobilių stovėjimo aikštelę, būtina nurodyti pilną adresą, pateikti nuosavybės dokumentus. Jei reikalingas patekimas į automobilių stovėjimo aikštelę, tuomet reikia pateikti dokumentus, pagrindžiančius, jog turite automobilio statymo vietą aikštelėje.

Pagrindinė priežastis, kodėl taip yra – oras, susikaupęs šildymo sistemoje. Tam, kad visų name esančių butų radiatoriai šiltų vienodai, reikia nuorinti viršutinių aukštų radiatorius. Tą nesunkiai galima padaryti ir patiems (kaip tai padaryti žiūrėkite video) arba galite kreiptis į mūsų specialistus. Kartais pasitaiko, kad viršutinių aukštų gyventojai neįsileidžia meistrų arba nepavyksta rasti šių butų savininkų ir patekti į patalpas.

Taip pat būna atvejų, kuomet gyventojai savo butuose savavališkai prie radiatorių sumontuoja ventilius ir dėl nežinojimo ar tyčia juos užsuka. Dėl to kenčia kitų butų gyventojai, nes radiatoriai šyla netolygiai. Užtrunka laiko, kol mūsų specialistai identifikuoja tokius atvejus ir pašalina problemas.

Reikalinga pasirengti projektą (aprašą) ir gauti iš šilumos energijos tiekėjo sąlygas dėl atjungimo.

Gyventojams montuoti antenas ant namo stogo draudžiama.

Jei neveikia gatvės apšvietimas galite kreiptis į miesto apšvietimą prižiūrinčią įmonę.

Jei automobiliai yra statomi neleistinoje vietoje turite kreiptis į policiją.

Norint pastatyti kelio užtvarą prie įvažiavimo į namo automobilio stovėjimo aikštelę turi būti suformuotas žemės sklypas, pasirašyta Nacionalinės žemės tarnybos nuomos sutartis. Jei suformuotam žemės sklypui priklauso keli namai, turi būti gautas namų gyventojų sutikimas užtvarą statyti.

Mokesnis nebus kompensuojamas, nes mažosios renovacijos apraše tokia kompensacija nėra numatyta.

Namo administratorius neturi teisės savo iniciatyva parduoti bendrojo naudojimo patalpas. Norint išnuomoti bendrojo naudojimo patalpas administratorius privalo gauti namo bendrasavininkų sutikimą sudaryti nuomos sutartį ir užtikrinti jos tinkamą vykdymą. 

Gyventojų sukauptos lėšos yra naudojamos pagal tikslinę paskirtį – namo bendrojo naudojimo objektų (stogo, sienų, šildymo mazgo ir kt. konstrukcijų) remontui. Šie remonto darbai planuojami parengiant ilgalaikį planą, kuriame numatomi konkretūs darbai, lėšų kaupimo įmokos dydis, lėšų kaupimo trukmė ir kiti aspektai. Ilgalaikį planą ir apskaičiuotą kaupiamosios įmokos tarifą tvirtina butų ir kitų patalpų savininkai teisės aktų nustatyta tvarka. Pažymėtina, kad dalis sukauptų lėšų gali būti panaudojama ir nenumatytiems darbams, pvz., avarijų atveju atsiradusiems defektams ar inžinerinių sistemų gedimams likviduoti.

Administratorius privalo imtis priemonių, kad pagal privalomuosius statinių naudojimo ir priežiūros reikalavimus būtų išvengta žalos ir grėsmės, jei ją kelia netinkama namo bendrojo naudojimo objektų būklė. Tokiais atvejais bendrasavininkų pritarimas didelės apimties darbams nėra būtinas.

Pažeidus apskaitos prietaisų plombas turite tiesiogiai kreiptis į resursų tiekėją. 

Administratorius, vadovaudamasis Daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų administravimo nuostatais, metinę veiklos, susijusios su administruojamu namu, ataskaitą rengia pasibaigus kalendoriniams metams ir ne vėliau nei per 3 mėnesius ją skelbia ir teikia patalpų savininkams klientų erdvėje www.ebustas.lt ir mob. aplikacijoje „eBŪSTAS“  bei kitais su patalpų savininkais ar jų įgaliotais asmenimis suderintais būdais.

Kiekvieną kartą, užsisakius laiptinės valymo paslaugą, su specialiais skysčiais NEMOKAMAI dezinfekuosime:

  • turėklus,
  • laukujų durų rankenas,
  • liftų mygtukus ir kitus paviršius, su kuriais dažniausiai kontaktuoja gyventojai.

Pagal Sveikatos apsaugos ministerijos pateiktą rekomendaciją sausą laiptinių valymą keičiame į laiptinės valymą šlapiu būdu. Valymo metu bus išplauta 1 aukšto laiptinė iki pašto dėžučių, visuose aukštuose papildomai dezinfekuoti turėklai, lifto mygtukai, bendro naudojimo durų rankenos, surinktos didžiosios šiukšlės. 

Nuomininkas moka už darbus, kurie yra nurodyti nuomos sutartyje arba pagal individualų susitarimą su būsto  savininku.

Už bendro naudojimo remonto darbus moka savivaldybė arba iš namo kaupiamojo lėšų fondo.

Pagal Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso (toliau – Civilinis kodeksas) 4.82 str. 3 dalį, butų ir kitų patalpų savininkai privalo proporcingai savo daliai apmokėti išlaidas namui (statiniui) išlaikyti ir išsaugoti, įstatymuose nustatyta tvarka mokėti mokesčius, rinkliavas ir kitas įmokas. Civilinio kodekso 4. 84 straipsnio 9 dalyje nustatyta, jog administravimo išlaidas apmoka butų ir kitų patalpų savininkai proporcingai jų daliai bendrojoje dalinėje nuosavybėje. Civilinio kodekso 4.82 str. 7 dalis nustato, kad buto ir kitų patalpų savininkui priklausanti bendrosios dalinės nuosavybės dalis yra lygi jam nuosavybės teise priklausančių patalpų naudingojo ploto ir gyvenamojo namo naudingojo ploto santykiui.

Paslaugų ir darbų kainos skaičiuojamos vertinant kiekvieną objektą individualiai (paslaugų kiekis, periodiškumas, priemonės ir t.t.).

Liftas yra viso namo bendros inžinerinės sistemos dalis. Tai yra pastato bendrojo naudojimo objektas. Vadovaujantis teisės aktais, prisidėti prie bendrojo naudojimo objektų išlaikymo privalo visi savininkai, neatsižvelgiant į tai, ar jie faktiškai naudojasi bendrojo naudojimo objektais.

Jeigu bute niekas negyvena, mokėjimo už administratoriaus teikiamas paslaugas sustabdyti negalima. Savininkas privalo proporcingai prisidėti prie visų išlaidų, skirtų namui bei bendrosios dalinės nuosavybės objektams išlaikyti, išsaugoti, atnaujinti, jų būtiniems pagerinimams atlikti.

Jeigu sandėliukai name yra sunumeruoti, informacija gali būti prieinama Registrų centre. Jeigu to nėra, tokia informacija gali būti žinoma kitiems bendraturčiams, kaimynams. Administratorius tokia informacija nedisponuoja.

Jei atliekant daugiabučio gyvenamojo namo kapitalinį ar paprastąjį remontą statybos darbai bus susiję su bendro naudojimo objektais, tai reikės gauti butų ir kitų patalpų savininkų sprendimą, priimtą Civilinio kodekso 4.85 straipsnyje nustatyta tvarka.

Paprastojo remonto atveju, projektą privaloma parengti tik tais atvejais, kai būtina gauti statybą leidžiantį dokumentą. Tokius statinio projektus kapitaliniam ar paprastajam remonto atlikti rengia statinio projektuotojai, turintys teisę užsiimti šia veikla. Konkrečiu atveju, dėl projekto parengimo reikia kreiptis į projektuotoją.

Statybą leidžiančius dokumentus daugiabučio gyvenamojo namo kapitaliniam ar paprastajam remontui atlikti išduoda savivaldybių administracijos. Konkrečiu atveju, parengus atitinkamą statinio projektą, dėl statybą leidžiančio dokumento reikėtų kreiptis į savivaldybės, kurios teritorijoje yra pastatas, administraciją.

Kokiems atliekamiems paprastojo ar kapitalinio remonto darbams reikalingas statybą leidžiantis leidimas numatyta straipsnyje STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“.

Galima kreiptis į savivaldybės viešosios tvarkos skyrių arba, esant būtinybei, į policiją.

Balkonų įstiklinimui reikia gyventojų sutikimo: susirinkimo ar balsavimo raštu protokolo. Turint namo gyventojų sutikimą sudaromas projektas ir išduodamas statybas leidžiantis dokumentas.

Pažymą apie įsiskolinimą  Jums arba Jūsų nurodytam notarui el. paštu atsiųsime vos per 1 valandą. Tokios itin skubios pažymos mokestis – 4,90 EUR. Suma už suteiktą paslaugą bus įskaičiuota į bendrą sąskaitą už būsto priežiūros paslaugas. Pažymą apie įsiskolinimą taip pat galime pateikti ir nemokamai per nustatytą 10 darbo dienų laikotarpį.

Atsižvelgiant į paskelbtą ekstremalią situaciją, informuojame, kad atliekame visus darbus bendrojo naudojimo patalpose (rūsiuose, ant stogo, palėpėse ir t.t.) išskyrus planinius darbus, kur reikalingas kontaktas su žmonėmis. 


Informuojame, kad dėl karantino padėties laikinai stabdome:

1. Įleidimus, susijusius su įvadinių karšto vandens, šilumos skaitiklių keitimu;

2. Sistemų uždarymus ir nudrenavimus (išskyrus avarijų atveju);

3. Vamzdynų defektavimo atlikimus per butus;

Kaip tapti Mano BŪSTAS klientu?
Išskleisti | Suskleisti

Tapti „Mano BŪSTAS“ klientu itin lengva:

  1. Užpildykite užklausą apie paslaugas, kurios reikalingos Jūsų daugiabučiui.
  2. Susisieksime ir detaliau aptarsime Jūsų daugiabučio namo poreikius.
  3. Mes arba mūsų partneriai pagal Jūsų išsakytą poreikį pateiksime ypatingą pasiūlymą.

Užpildykite anketą https://www.ebustas.lt/registracijos-forma ir Klientų centro konsultantai su Jumis susisieks per 8 darbo valandas. Registracijos formoje turite prisegti VĮ Registrų centro išrašą, kuriame būtų nurodytas nuosavybės įsigijimas. Jeigu pageidaujate naudotis „eBŪSTAS“  klientų erdve, papildomai prisekite asmens dokumento kopiją.

Gyventojų iniciatyvos
Išskleisti | Suskleisti
  1. Reikalingas daugiabučio namo bendrasavininkų sutikimas;
  2. Būtina parengti paprastojo remonto aprašą, jeigu keičiama pastato išvaizda (reikia įvertinti, ar sumontavus kondicionierių pakis pastato išvaizda). Atvejai, kada privalomas statybą leidžiantis dokumentas statinio paprastajam remontui, nustatyti statybos techninio reglamento STR 1.05.01:2017 „Statybą leidžiantys dokumentai. Statybos užbaigimas. Statybos sustabdymas. Savavališkos statybos padarinių šalinimas. Statybos pagal neteisėtai išduotą statybą leidžiantį dokumentą padarinių šalinimas“ trečio priedo ketvirtame punkte. Šio priedo penktame punkte nurodyta, kad pastato išvaizdos keitimu laikomi šie darbai: balkonų, lodžijų įstiklinimas; fasado elementų keitimas (keičiant spalvą, matmenis, suskaidymą), stoglangių įrengimas, keitimas; esamų angų pastato fasade užtaisymas; šlaitinio stogo dangos keitimas, dažymas, stoglangių įrengimas, keitimas; fasadų dangos įrengimas, keitimas, dažymas; įvairios įrangos, inžinerinių sistemų ar konstrukcijų tvirtinimas ant pastato fasado ar šlaitinio stogo; įvairios įrangos, inžinerinių sistemų ar konstrukcijų, iškylančių daugiau kaip metras virš pastato plokščiojo stogo parapeto, tvirtinimas ant pastato plokščiojo stogo; Kultūros vertybių registre nurodytų kultūros paveldo statinio vertingųjų savybių keitimas; kiti darbai, keičiantys pastatų išvaizdą.
  3. Pateikti dokumentus savivaldybės administracijai dėl statybą leidžiančio leidimo išdavimo.
  4. Jeigu daugiabutis namas yra nekilnojamoji kultūros vertybė, dar reikalingas Kultūros paveldo departamento sutikimas.

Norint inicijuoti savo name gyvenamosios aplinkos pagerinimo darbus (laiptinės remontas, pašto dėžučių keitimas, laiptinės durų, langų keitimas, laiptinės valymo darbai) yra būtinas namo/laiptinės būtų savininkų pritarimas. Sprendimas gali būti priimtas arba gyventojų susirinkimo metu, arba balsuojant.

Tokiu atveju, visų pirma, turite kreiptis į namo administratorių, kuris paruošia balsavimo biuletenius arba organizuoja namo/laiptinės gyventojų susirinkimą.

SVARBU: gyventojams rinkti parašų prieš kreipiantis į namą administruojančią įmonę nereikia.

Kontaktai
Išskleisti | Suskleisti

Telefonu:

Avarinių darbų registravimas ir klientų centras visą parą - 8 700 55966.

Skambučiams iš užsienio - +370 521 95199

Skambučiams taikomas Jūsų operatoriaus nustatytas standartinis tarifas.

Informuojame, kad pokalbis su konsultantu, siekiant užtikrinti paslaugos kokybę, yra įrašomas. Apie pokalbio įrašymą prieš tai informuosime Jus pranešimu.

El. paštu info@manobustas.lt

Vaizdo pokalbiai www.ebustas.lt 

Atsakysime į jums rūpimus klausimus gyvo vaizdo pokalbio metu.  Vaizdo pokalbius savitarnoje rasite iššokančiame lange, dešinėje ekrano pusėje.

Vaizdo pokalbiai mobiliojoje programėlėje

Atsakysime į jums rūpimus klausimus gyvo vaizdo pokalbio metu.  Vaizdo pokalbius mob. programėlėje rasite skiltyje „Gedimai“. Atsidariusiame lange spauskite mygtuką „Pranešimas“ ir dešinėje ekrano pusėje pasirinkite Vaizdo funkciją.  

Į viršų